Kummassa tulee enemmän softattua?

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

Kaveriporukan kanssa vai jonkun virallisen seuran?

Kaveriporukan
8
12%
Virallisen seuran/Yhdistyksen
60
88%
 
Ääniä yhteensä : 68

Kummassa tulee enemmän softattua?

ViestiKirjoittaja 000m » 15 Huhti 2011 12:15

Ite sanon että kamuporukassa jossain syrjäsessä paikassa.
14v. Aseet: KWC M92FS (H-UP) & TM MP5A3 (H-UP) & Firepower M14 -spring edition Varusteet: Reisikotelo lipastaskulla,syksy maastopuku,AIM Survivor -maski,GX-2000 lasit,kantohihna (MP5)
000m
 
Viestit: 21
Liittynyt: 13 Touko 2009 14:51
Paikkakunta: Lahti

ViestiKirjoittaja Stöne » 15 Huhti 2011 12:31

Kaveriporukan kanssa yhdistyksen virallisissa peleissä tietenkin.

Mikään ei ole mageempaa kun 60 hyvää kaveria (joista vain kourallisen muistaa nimeltä tosin) hyvässä hengessä painelemassa metsikössä 8)
Avatar
Stöne
 
Viestit: 1552
Liittynyt: 18 Marras 2007 21:03
Paikkakunta: Lahti

ViestiKirjoittaja jamppap » 05 Touko 2011 20:50

Kyllä se virallisissa peleissä kivempaa softata :)
Kuva
jamppap
 
Viestit: 83
Liittynyt: 18 Huhti 2011 19:37
Paikkakunta: pukkila

ViestiKirjoittaja Vääksysoft » 06 Touko 2011 18:32

Itse pelasin ennen "kaveriporukassa" metsissä mutta kun se peli oli enemmän huutamista ja 10 vuotiaiden itkemistä niin ei sitä enää jaksanut... (plus että aina kun YKSI vaihtoi lippaan koko peli keskeytettiin... ns "lataustauko")
Headshot magnet...
Vääksysoft
 
Viestit: 18
Liittynyt: 10 Marras 2010 22:05
Paikkakunta: Mukkula Lahti

ViestiKirjoittaja Pertsa » 06 Touko 2011 18:38

Vääksysoft kirjoitti:Itse pelasin ennen "kaveriporukassa" metsissä mutta kun se peli oli enemmän huutamista ja 10 vuotiaiden itkemistä niin ei sitä enää jaksanut... (plus että aina kun YKSI vaihtoi lippaan koko peli keskeytettiin... ns "lataustauko")


Joo muistan kyseiset pelit, joissa nuoremmille pelaajille huudettiin, kun eivät totelleet "parempia pelaajia"
Pertsa
 
Viestit: 1
Liittynyt: 05 Touko 2011 20:32
Paikkakunta: Asikkala

ViestiKirjoittaja 000m » 06 Touko 2011 19:57

Vääksysoft kirjoitti:Itse pelasin ennen "kaveriporukassa" metsissä mutta kun se peli oli enemmän huutamista ja 10 vuotiaiden itkemistä niin ei sitä enää jaksanut... (plus että aina kun YKSI vaihtoi lippaan koko peli keskeytettiin... ns "lataustauko")


Niimpä niin. Onhan se toki muutenkin tylsää ku kukaa ei oo tyytyväinen jakoihin tai ei suostu sanoo jos osu/alkaa huuta kauheesti jos osuu.. plus viellä se että jollain 10v tyypil on sellanen 300 tarkkuuskivääri mutta varusteina sellanen huppari,50 skeittkengät(Vaikka ei edes skeittaa..) ja ilotulite suojalasit...ja aina kun kysytään:''Mikä sun nimi on?'' Osoitetaan kyseistä henkilöä aseella joka ei ole edes varmistettu,yks vieressä vaan kiroilee ja *ittuilee kaikille ja yks alkaa räkättää siinä ja alkaa ampuu co2 pistoolilla kireese lahkeese omia puolulaisia ihan vaan ''huvikseen''.

Empä enää softaa tai pikemminkin ''säädä'' sen porukan kanssa enää ikinä. :D
14v. Aseet: KWC M92FS (H-UP) & TM MP5A3 (H-UP) & Firepower M14 -spring edition Varusteet: Reisikotelo lipastaskulla,syksy maastopuku,AIM Survivor -maski,GX-2000 lasit,kantohihna (MP5)
000m
 
Viestit: 21
Liittynyt: 13 Touko 2009 14:51
Paikkakunta: Lahti

ViestiKirjoittaja Leiska » 06 Touko 2011 20:16

Aivotonta... -.-
Avatar
Leiska
Moderaattori
 
Viestit: 1726
Liittynyt: 30 Joulu 2007 13:45
Paikkakunta: Nastola/Helsinki

Lahti Airsoft RY Foorumin päävalikko -> Muu keskustelu

ViestiKirjoittaja -Jesse- » 25 Kesä 2011 22:03

Ite softaan useemmin kaveriporukan kaa mut ¨oikea¨ softi on tietty kivempaa. Ite kaveriporukassa tulee kyllä joskus ¨aidompia¨ pelejä kun me lähetämme toisiamme ¨soluttautumaan¨ toisen joukkoon jos vaikka pelataan suuremmalla porukalla ja laitetaan naamat hyvin piiloon ja lainaa jonkun toisen maskia ettei huomaisi mutta juuri tuota ratatata (pitäisi huutaa osuma mutta) PAM kuuluu vastapuolelta ja sitten itse rehellisenä sanon OSU tai OSUMA ja sitten kaiken lisäksi he vielä ampuvat minua vaikka minuun on osunut jo aikoja sitten ja huudan OSU JO ja ne vaan: HAHAHAHAHAHHH ratatatatatatatatatat ampuu headshottiin kokoajan :( mutta joo norm peleissä paljon hauskempaa :)

ModEdit: Nyt ihan oikeesti, yritä edes kirjoittaa ymmärrettäviä lauseita. Cykkis sulle sanoikin jo, että tekstistä ei saa mitään tolkkua. Foorumin kirjoittamiselle ei ole asetettu vielä äidinkielellisiä vaatimuksia, mutta tekstistä pitää käydä ilmi mitä halutaan sanoa. Eli välimerkit, ja isot alkukirjaimet kuntoon. -Gane
-Jesse-
 
Viestit: 202
Liittynyt: 24 Kesä 2011 12:54

Re: Lahti Airsoft RY Foorumin päävalikko -> Muu keskuste

ViestiKirjoittaja Cykkis » 25 Kesä 2011 22:20

-Jesse- kirjoitti:Ite softaan useemmin kaveriporukan kaa mut ¨oikea¨ softi on tietty kivempaa. Ite kaveriporukassa tulee kyllä joskus ¨aidompia¨ pelejä kun me lähetämme toisiamme ¨soluttautumaan¨ toisen joukkoon jos vaikka pelataan suuremmalla porukalla ja laitetaan naamat hyvin piiloon ja lainaa jonkun toisen maskia ettei huomaisi mutta juuri tuota ratatata (pitäisi huutaa osuma mutta) PAM kuuluu vastapuolelta ja sitten itse rehellisenä sanon OSU tai OSUMA ja sitten kaiken lisäksi he vielä ampuvat minua vaikka minuun on osunut jo aikoja sitten ja huudan OSU JO ja ne vaan: HAHAHAHAHAHHH ratatatatatatatatatat ampuu headshottiin kokoajan :( mutta joo norm peleissä paljon hauskempaa :)



Millaisia jänniä sieniä olet oikein syönyt? :shock:
Cykkis
 
Viestit: 130
Liittynyt: 21 Maalis 2008 18:55

Re: Lahti Airsoft RY Foorumin päävalikko -> Muu keskuste

ViestiKirjoittaja -Jesse- » 25 Kesä 2011 22:31

Cykkis kirjoitti:
-Jesse- kirjoitti:Ite softaan useemmin kaveriporukan kaa mut ¨oikea¨ softi on tietty kivempaa. Ite kaveriporukassa tulee kyllä joskus ¨aidompia¨ pelejä kun me lähetämme toisiamme ¨soluttautumaan¨ toisen joukkoon jos vaikka pelataan suuremmalla porukalla ja laitetaan naamat hyvin piiloon ja lainaa jonkun toisen maskia ettei huomaisi mutta juuri tuota ratatata (pitäisi huutaa osuma mutta) PAM kuuluu vastapuolelta ja sitten itse rehellisenä sanon OSU tai OSUMA ja sitten kaiken lisäksi he vielä ampuvat minua vaikka minuun on osunut jo aikoja sitten ja huudan OSU JO ja ne vaan: HAHAHAHAHAHHH ratatatatatatatatatat ampuu headshottiin kokoajan :( mutta joo norm peleissä paljon hauskempaa :)



Millaisia jänniä sieniä olet oikein syönyt? :shock:



Hä? Miten nii o.O
-Jesse-
 
Viestit: 202
Liittynyt: 24 Kesä 2011 12:54

Re: Lahti Airsoft RY Foorumin päävalikko -> Muu keskuste

ViestiKirjoittaja Cykkis » 26 Kesä 2011 20:32

-Jesse- kirjoitti:Hä? Miten nii o.O



No lue uudelleen mitä olet aikaisemmin kirjoittanut, eihän tuosta sun kirjoituksesta ota kukaan tolkkua.
Cykkis
 
Viestit: 130
Liittynyt: 21 Maalis 2008 18:55


Paluu Muu keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron