Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

Aksu kirjoitti:videossa on vähän se vikana että riku kuvasi vain 2 matsia ja niistä tuli kuvaus materiaalia ehkä 15 min joten melkein kaikki mitä kuvasi piti laittaa videoon mutta toisaalta se oli rikun oma syy että hän hätäili videon julkaisemisessa oisi voinut odottaa vielä seuraavaan softaus kertaan että oisin saanut puolet(ellei enemmän) lisää kuvaus materiaalia musiikista en osaa sanoa mitään =D tossa mun mielipide
Siitä vois muuten tullakin ihan mageeEric Gein kirjoitti:Tässä aikaisempia viestejä lukeneena pakko kommentoida, että jos kahdella tai useammalla videokameralla meinaat kuvailla, ota näiden laitteiden laatuerot huomioon. Itse olen tehnyt tätä virhettä aikoinaan kolmella videokameralla, kaksi MiniDV:tä ja yksi 90-luvun analoginen ja lopputulos oli suhteellisen kaaos. Kännykät ja semmoiset kannattaa saman tien unohtaa, koska oli ne sitten kuinka "laadukkaita" tahansa, voittaa pieni 50-100 euron MiniDV moiset kammoitukset.
Itseäni on alkanut pikkuhiljaa kutkuttaa ajatus tehdä uutta softipätkää. Kerrankin ois laitteistoa ja taitoa tehdä jotakin tavallisesta poikkeavaa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa