Kuvaus

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

ViestiKirjoittaja Rixi » 05 Heinä 2010 21:49

Oisko ketään apulaista kuvamaan kanssani, tai edes joku voisi lainata kameraa, kun itselelläni on käytössä 4 mega pixelin kamera joten laatu ei ole parastaan.
Rixi

ViestiKirjoittaja Rixi » 11 Heinä 2010 17:45

http://www.youtube.com/watch?v=BHa9b0shLAg

Noni video julkaistu Youtubessa!! antakaa palautetta parennus ehtoja jne.. sillä autat parempaan tulevaisuuteen!

-Rixi
Rixi

ViestiKirjoittaja JuuS0 » 11 Heinä 2010 18:21

Näin katsojan näkökulmasta: osassa videota oli editointi kuin juosten kustu ja paljon ravisteltu. Tyylillä tilanne -> kameran kääntö seinään päin ja leikkaus. Oli videossa toki hyvinkin leikattuja kohtia, tais mukana olla muutama sellanen pidempään kestävä kohtakin, vähän liian pitkä jopa. Yhden tilanteen kuvaus täytyis mielestäni olla jo sellanen, et tilanteessa tapahtuu jotain, tälleen mielenkiinto säilyis, näin siis pidemmissä pätkissä. Video sisälsi myös aika paljon liikkumista kameran kanssa, mikä ei välttämättä hyvä, ainakaan jos kamera heiluu noin paljon.
Jos tuntuu siltä ettet saa tarpeeksi tilanteita kuvattua, lykkää mieluummin videon julkaisua ja liitä siihen vaikka seuraavan viikonloppupelin materiaalia. Musiikki oli jälleen hyvin rasittavaa discorenkutusta.

Ps. Jos kohdassa 6:57 tms maskin pois ottanut kaveri tunnistaa itsensä, kannattaa jatkossa pitää ne maskit päässä sinne offarille asti, vaikka peli olisikin huudettu ohi. Kaikki ei välttämättä kuule huutoa.
EVERY TUESDAY, EPIC MEAL TIME! Comin' at you with a chainsaw and a big pile o'meat! If you ain't down with that? THEN YOU AIN'T DOWN WITH COOKING!
JuuS0
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Rixi » 11 Heinä 2010 18:27

Joo kiitos neuvosta ajattelin eka kerätä just tällästä palautetta mikä meni pieleen.
Rixi

ViestiKirjoittaja Leiska » 11 Heinä 2010 19:28

Jees. JuuS0 jo siinä paljon sanokin mutta videota vaivaa sama mikä noin 90% muistakin airsoft videoista. Kyse on siitä ettei videossa tapahdu mitään. Tässäkin vaan räiskitään mettään ja mettästä rakennukseen eikä mitään oleellista tapahdu. Tämä taas johtaa siihen ettei kukaan jaksa katsoa videota loppuun. Materiaalia tulisi kerätä paljon, koska siitä on kuitenkin suurin osaa turhaa.
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Rixi » 11 Heinä 2010 19:36

Kiitos leiskallekkin, meinasin seuraavaksi tehdä niin että kerään hyvät kohdat eripäiviltä, en kummiskaan koko päivää kuvata jaksa.

Ps. Eli mielummin lyhyt mutta tehokas?
Rixi

ViestiKirjoittaja Rixi » 11 Heinä 2010 19:41

JuuS0 kirjoitti: Musiikki oli jälleen hyvin rasittavaa discorenkutusta.

Noh, mulla on suurin osa räppiä, elikkä jos olisi musiikki ehdotuksia niin kertokaapas mulle =)
Rixi

ViestiKirjoittaja Ozzim » 11 Heinä 2010 20:43

Elä missäännimessä laita räppiä, se pilaa kaiken. Itse suosittelen musiikkia missä ei ole ollenkaan minkäänlaista laulua, toimii mielestäni parhaiten. Kannattaa myös tekno sunmuu höpöhöpö musiikki unohtaa alkuunsa, tulee vain sanomista. Oikean musiikkivalinnan löytää helposti kun sovitat eri musiikkeja videoon ja käytät tyylitajuasi. Myös muita hyviä videoita katselemalla voi ottaa jonkinlaista mallia.

Itse videohan oli ihan "OK", lähinnä kameran heiluminen, tylsät pitkittyneet kohdat ja huono huonosti sovitettu biisi valinta aiheuttivat närää. Noita asioita kun parantelet ja muutenkin otat opiksesi tässä ketjussa esitettävistä kritiikeistä niin hyvin menee. Jatka toki!
Ozzim

ViestiKirjoittaja Rixi » 12 Heinä 2010 09:13

Kiitos, toivottavasti kameran huono laatu ei haittaa pahan kerran, koska minulla ei ole parempaa tällä hetkellä. On kyllä siis parempikin kamera mutta se on uusi ja en ota riskiä että voi mennä rikki vaikka tosin se on epätodenäköistä.

-Rixi
Rixi

ViestiKirjoittaja Osku » 12 Heinä 2010 18:50

Laatu voisi kyllä kieltämättä olla parempi, mutta hyvä video! :D
Scream, Aim, Fire!
Osku

ViestiKirjoittaja Rixi » 12 Heinä 2010 20:18

Kiitos, Kiitos =) Kiva saada tälläistä palautetta =)
Rixi

ViestiKirjoittaja Aksu » 13 Heinä 2010 09:42

videossa on vähän se vikana että riku kuvasi vain 2 matsia ja niistä tuli kuvaus materiaalia ehkä 15 min joten melkein kaikki mitä kuvasi piti laittaa videoon mutta toisaalta se oli rikun oma syy että hän hätäili videon julkaisemisessa oisi voinut odottaa vielä seuraavaan softaus kertaan että oisin saanut puolet(ellei enemmän) lisää kuvaus materiaalia musiikista en osaa sanoa mitään =D tossa mun mielipide
Aksu

ViestiKirjoittaja Rixi » 13 Heinä 2010 09:47

Aksu kirjoitti:videossa on vähän se vikana että riku kuvasi vain 2 matsia ja niistä tuli kuvaus materiaalia ehkä 15 min joten melkein kaikki mitä kuvasi piti laittaa videoon mutta toisaalta se oli rikun oma syy että hän hätäili videon julkaisemisessa oisi voinut odottaa vielä seuraavaan softaus kertaan että oisin saanut puolet(ellei enemmän) lisää kuvaus materiaalia musiikista en osaa sanoa mitään =D tossa mun mielipide

Kuten juuso jo sanoin "lykkää mieluummin videon julkaisua ja liitä siihen vaikka seuraavan viikonloppupelin materiaalia."

Eiköhöhän tullut selväksi, mutta kiitos palautteesta.
Rixi

ViestiKirjoittaja Eric Gein » 07 Marras 2010 23:06

Tässä aikaisempia viestejä lukeneena pakko kommentoida, että jos kahdella tai useammalla videokameralla meinaat kuvailla, ota näiden laitteiden laatuerot huomioon. Itse olen tehnyt tätä virhettä aikoinaan kolmella videokameralla, kaksi MiniDV:tä ja yksi 90-luvun analoginen ja lopputulos oli suhteellisen kaaos. Kännykät ja semmoiset kannattaa saman tien unohtaa, koska oli ne sitten kuinka "laadukkaita" tahansa, voittaa pieni 50-100 euron MiniDV moiset kammoitukset.

Itseäni on alkanut pikkuhiljaa kutkuttaa ajatus tehdä uutta softipätkää. Kerrankin ois laitteistoa ja taitoa tehdä jotakin tavallisesta poikkeavaa.
Eric Gein

ViestiKirjoittaja Top_Dogg » 08 Marras 2010 03:19

Eric Gein kirjoitti:Tässä aikaisempia viestejä lukeneena pakko kommentoida, että jos kahdella tai useammalla videokameralla meinaat kuvailla, ota näiden laitteiden laatuerot huomioon. Itse olen tehnyt tätä virhettä aikoinaan kolmella videokameralla, kaksi MiniDV:tä ja yksi 90-luvun analoginen ja lopputulos oli suhteellisen kaaos. Kännykät ja semmoiset kannattaa saman tien unohtaa, koska oli ne sitten kuinka "laadukkaita" tahansa, voittaa pieni 50-100 euron MiniDV moiset kammoitukset.

Itseäni on alkanut pikkuhiljaa kutkuttaa ajatus tehdä uutta softipätkää. Kerrankin ois laitteistoa ja taitoa tehdä jotakin tavallisesta poikkeavaa.
Siitä vois muuten tullakin ihan magee ;) sit viel kutsuma peli ja aftergamet jossain raflas.
*Laita tähän englanninkielinen lainaus*
Top_Dogg

EdellinenSeuraava

Paluu Muu keskustelu