Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon
Rixi kirjoitti:Terve,
Minä kuvasin ja veljeni editoi tämän videon siinä on esimerkki kuvan laadusta.
Eli jos tässä nyt rakentavaa kritiikkiä yritän antaa niin vaikeeks menee ,mutta yritetään.Jos tulevat kuvauksenne tulevat olemaan tuollaisia niin turha yrittää. Tuo video on nimittäin todella kehno ja ainakin itsessäni aiheuttaa paheksuntaa teitä kohtaan. Lisäksi musiikkivalinta on erittäin surkea, kannattaisi yrittää valita juuri sopiva taustamusiikki mikä edes yrittäisi sopia videoon ja miellyttää mahd monia. Muutenkin video on täynnä virheitä ja huonoa osaamista. Ja nyt on aivan turha vastaväittää "niin mutta tästä voitte antaa nyt kritiikkiä ja tämähän on vasta ensinmäinen videomme" koska se on turhaa. Ette näemmä sitä kritiikkiäkään ota vastaan. Käykää ensin peruskoulu ja yrittäkää sitten. Tai jos nyt oikeasti haluatte kunnollista materiaalia niin alkakaa opiskella aiheesta, muuten ette tältä näkemältä pysty mihinkään. Onhan tuo sinänsä hyvä aloittelijan tekeleeksi mutta siihen se jääkin, luulen että suurimpaa osaa ei tuollaista kiinnosta katsoa.
Ottakaa tästä mallia, tähdätkää tämän laatuiseen videoon. Tuota minä sanoisin jo loistavaksi, tuollaisesta on vaikea päästä paremmaksi.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa