Airsoftin teaoria ja käytäntö nuorille!

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

Olisitko valmis menemään tälläiseen koulutukseen?

Kyllä olisin!
15
36%
Ehkä
22
52%
En ikinä!
5
12%

Ääniä yhteensä : 42

Airsoftin teaoria ja käytäntö nuorille!

ViestiKirjoittaja Kettui » 31 Touko 2009 09:44

Olen huomannut itsessäni ja muissa nuoremmissa pelaajissa vähän epävarmuutta eli: Yleensäkkin kun olen pelaamassa menen suojan taakse minulla ei ole radio puhelinta, kaverini on vaarassa enkä uskalla huutaa hänelle mene pois siitä koska muuten viholliset (vasta joukkue) huomaavat hänet ja ampuvat. Olen nähnyt että osa tekee merkkejä toisilleen toivoin juuri silloin itse osaavani niitä mutten osannut enkä ymmärtänyt. Niin siinä sitten kävi että en ehtinyt toimia kunnes kaverini ammuttiin. :cry:
Niin että muutenkin osa on aika epätarkka varusteitten ja tähtäämisen suhteen niin voitaisiinko pitää joku kurssi missä on teoriaa toiminnasta (luultavasti jossain rakennuksessa) ja käytäntöä (vain tiilitehtaalla pelien yhteydessä että oppilaat olisivat toisella puolella (vaikka sillä puolella onkin enemmän kuin oppilaat ellei oppilaita ole paljon) ja käyttävät taitoja mitä heille on teoriassa kerrottu esim. käsimerkit, tietty hoppi ja mst.

Niin että sellaista ajattelin. 8)
- Soft like mad!
- Soft like that you are gouing to die!
- Soft like everyone would be your enemies!
- Soft like prod!
- Read everything about softing
Kettui

ViestiKirjoittaja Ivan Orav » 31 Touko 2009 11:34

Jos sinusta tulee nuori aikuinen,kyllä sinut sitten koulutetaan. :lol:
Jos kaveri tekee taktisia virheeitä,ei sinne ei pysty kuka mitään.
Käsimerkkeistä on juttu yhdessä edellisen vuoden Softaajassa.
Jos kaveri on vaarassa,kyllä sitten voit uhrautta itsensä,huutamalla(ehkä riippu kaverista ! :lol:
Ivan Orav

ViestiKirjoittaja JuuS0 » 31 Touko 2009 13:21

Jonkin sortin pelikoulu olisi kyllä omasta mielestänikin paikallaan. Tosin enempi painottaen yleistä turvallisuutta ja pelikäyttäytymistä kuin pelityylin hiomista. Pelikouluja ja ns. bootcamppejähän on järjestetty joskus mm. Chairbornen toimesta, mutta viimekerrastakin on jo hyvän aikaa. Tietty paras mahdollinen hyöty pelikoulusta saataisiin, kun sen järjestäisivät Tiilitehtaalla pitkään pelanneet pelaajat, jotka osaisivat rakentaa koulutusta enempi pelipaikkakohtaiseksi.

Pelikouluhan vaatisi osallistujia aina x-määrän, sillä ei mielestäni hyötyä yhdelle tai kahdelle pelaajalle moista pitää. Kuitenkaan en näe mitään estettä miksei tälläinen voisi tulla kuuloon, kuitenkin nuorten pelaajien ohjaaminen oikeille laduille lienee yhdistyksen yksi päätavotteista.
EVERY TUESDAY, EPIC MEAL TIME! Comin' at you with a chainsaw and a big pile o'meat! If you ain't down with that? THEN YOU AIN'T DOWN WITH COOKING!
JuuS0
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Ganelon » 31 Touko 2009 14:52

Joku pelipäivä sillain, että vanhemmat pelaajat muodostavat tst-parit eri aiheista ja pitävät SA-tyyliin rastikoulutuksen! Aiheina esim. kommunikointi, ampuminen kauas ja lähelle, cqc, eteneminen ja suojien käyttö, varusteiden kasaaminen ja aseiden kenttähuolto yms.. onhan noita.

Tuohon kaverille huutamiseen ja kommunikointiin. Aina on parempi, että pari tietää missä toinen menee ja missä on vihollista, vaikka menetelmä sitten paljastaisi oman sijainnin.

Olisin valmis vetämään jonkun rastin. Mainio idea, juonitaan tätä lisää.
Ganelon
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Leiska » 31 Touko 2009 15:01

mä voin vetää Ganen kaa rastin, sama se minkä! ;D
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Stöne » 01 Kesä 2009 01:25

Airsoftin alkeiskurssista on ollut kyllä puhetta joidenkin pelaajien kanssa. Koska sellaiselle näyttää olevan enemmänkin kiinnostusta nuorempien pelaajien keskuudessa, voidaan se järjestää lähitulevaisuudessa, vaikka ihan tässä kesän aikana.

Päivämääriä ja muuta infoa ilmoitellaan kun asiat lyödään lukkoon.
Stöne

ViestiKirjoittaja Thoni » 01 Kesä 2009 21:42

Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi puuhamieheksi mikäli tarvetta on.

Parhainta alaani on turvallisuudesta paasaaminen niin käytännössä kuin teoriassakin.

Toni
Thoni

ViestiKirjoittaja Kettui » 03 Kesä 2009 15:47

Itse olisin valmis hyvinkin valmis tälläiseen hommaan :).
Olen odottanut tätä ensimmäisestä softauskerrastani lähtien mutta kukaan ei vaan ole ottanut asiaa esille joten ajattelin että nyt olisi jo aika. Näitä vanhempia softaajia mielellään kiitos otetaan tähän ketjuun vastaan niin että kun saataisi kunnolisen kokoinen porukka niin olisi helpomppi lyödä asiat lukkoon :P .
- Soft like mad!
- Soft like that you are gouing to die!
- Soft like everyone would be your enemies!
- Soft like prod!
- Read everything about softing
Kettui

ViestiKirjoittaja viinu » 04 Kesä 2009 11:15

Jos kyseinen tapahtuma järjestetään voin tulla auttamaan rasteille.
viinu
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Jonneh » 04 Kesä 2009 18:13

enköhän mä tälläseen voisi tulla iloisesti koulutettavaksi. kouluttajaksi mua tuskin huolitaan ei sillä enhän mä mitään osaakkaan. voin kyl pitää pikakurssin kuinka syödään banaani mahdollisimman nopeasti siirtyessä off-gamelta tehtaalle :D
Jonneh

ViestiKirjoittaja Thoni » 04 Kesä 2009 18:21

Jonneh kirjoitti:voin kyl pitää pikakurssin kuinka syödään banaani mahdollisimman nopeasti siirtyessä off-gamelta tehtaalle :D

Repesin!!

[K18]Jos olisit nainen, yrittäisin iskeä sinut.[/K18]
Thoni

ViestiKirjoittaja LAMPPU » 04 Kesä 2009 23:38

Thoni kirjoitti:
Jonneh kirjoitti:voin kyl pitää pikakurssin kuinka syödään banaani mahdollisimman nopeasti siirtyessä off-gamelta tehtaalle :D

Repesin!!

[K18]Jos olisit nainen, yrittäisin iskeä sinut.[/K18]

Mikä sen kauniimpaa, kuuma kesäpäivä "k18" nainen banaani suussa litle nuhjusen näköisenä. Se sais kuule kaikkien päät tehtaalla kääntymään, koska niitä kauniimpaa sukupuolta edustavia ei paljoo tehtaalla näy. :D
"MESS WITH THE BEST- DIE LIKE THE REST"
LAMPPU

ViestiKirjoittaja LAMPPU » 04 Kesä 2009 23:43

Joo tosiaan mun mielestä tollasessa olis ideaa ni sais nuorille/uusille pelaajille vähän uskallusta ja muutenki oppia lisää.
"MESS WITH THE BEST- DIE LIKE THE REST"
LAMPPU

ViestiKirjoittaja Thoni » 25 Kesä 2009 20:03

Noniin, herätelläänpäs tätä aihetta.

Mitäs tälle kuuluu, vai kuuluuko mitään?

Toni
Thoni

ViestiKirjoittaja kollila2 » 25 Kesä 2009 22:19

Hiljasta on... :D
-kollila2
kollila2

Seuraava

Paluu Muu keskustelu