Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon
Pinski kirjoitti:Hullut ihmiset
agentti kirjoitti:Laitetaan tänne nyt sitten vähän itkua ja parkua, kun threadi ei ole vielä edes kuukausia vanhentunut.
Etenkin kiina-ilmiön tulon jälkeen olen huomannut kilpavarustelun yleistyneen. Pelaajat ikään ja kokoon katsomatta kiskaisevat ensimmäisenä hyllystä sen kiinanihmeen, josta lähtee ~125 m/s ja tällä sitten porskutellaan menemään. Jos ei muuten vielä pyssystä tarpeeksi lähtenyt, niin kyllä sinne viripalikat asennetaan, kun halvalla saa. Siitä m120 tasoisesta aseesta on tullut nykypäivän vakio, mikä on tämänkin yhdistyksen sääntöjen sarjatuliaseiden yläraja. Näitä, kun ei kunnolla valvota niin olisi suotavaa, että pelaajat itse noudattaisivat niitä. Ja rajahan tarkoittaa sitä, että sen ylittäminen ei ole sallittua.
Tiilitehtaalla on viimeisen ~2 vuoden aikana ruvennut aika-ajoin syömään tämä, kun sattuu niin saatanasti se ~m120 sarja läheltä. Muutaman kerran olen ottanut sen naamaan ja viikko sitten käteen ja reiteen. Minusta tämän lajin hauskuus kärsii aika pahasti siinä vaiheessa, kun alkaa veri vuotamaan. Noin kymmenen vuoden aktiivisen airsoft uran aikana tässä on menty huonompaan suuntaan.
Ehdotankin, että m100 virityskatto tiilitehtaalle, koska se usein mainittu maalaisjärjen käyttö ei tunnu tätä tilannetta ratkaisevan. Valitettavasti tiedän, että tämä on täysin turha kommentti, koska moinen sääntö estäisi arviolta puolien pelaajista pelaamisen tehtaalla.
"Tehtaan sisällä m100"- sääntö on hyvä, mutta sikäli turha, että se ei estä valopäitä ampumasta siinä muutama metri rakennuksen ulkopuolella olevaa jamppaa sarjatulella. Tiilitehtaan pöheikössä tulee myös jatkuvasti lähikontaktia.
agentti kirjoitti:Tiilitehtaalla on viimeisen ~2 vuoden aikana ruvennut aika-ajoin syömään tämä, kun sattuu niin saatanasti se ~m120 sarja läheltä.

Jokinen kirjoitti: Keskustelusta huokuu 2000 luvun maailma, kun yritetään tehdä asioista vaarattomampia, sen sijaan, että panostettaisiin niiden käyttäjien kouluttamiseen.

Jokinen kirjoitti:Muistakaa taas, että monet tehtaallakin pyörivät käyvät pelaamassa myös muualla. Jos pelaisin pääasiassa metsissä/ missä ikinä ja tulisin silloin ja tällöin tehtaalle, syljettäis varmasti aukoa asetta. Eikä se palikoidenkaan vaihtaminen ilmaista ole, jos ei satu valmiiksi olemaan laiskempaa vaihtoehtoa. Keskustelusta huokuu 2000 luvun maailma, kun yritetään tehdä asioista vaarattomampia, sen sijaan, että panostettaisiin niiden käyttäjien kouluttamiseen.
Jos lähtönopeuksia on pakko rajoittaa, porrastaisin sen itse iän myötä sillä valitettava tosiasia on, että vanhempi on pääasiassa viisaampi ja mitä nuorempi tyhmä, sitä tyhmempi tyhmä ja tosi nuori tyhmä on jo aivan uskomattoman tyhmä, tyhmä.
Jokinen kirjoitti:...
Keskustelusta huokuu 2000 luvun maailma, kun yritetään tehdä asioista vaarattomampia, sen sijaan, että panostettaisiin niiden käyttäjien kouluttamiseen...
Jokinen kirjoitti:Jos lähtönopeuksia on pakko rajoittaa, porrastaisin sen itse iän myötä..
sakutin kirjoitti:Minunkin mielestä tehdas on liian suuri alue 100m vireille...
Leiska kirjoitti:... Oma valinta olla käyttämättä kunnon suojausta. Siitä se loppupelissä on kiinni...
Ainakaan se lukuisia kertoja mainittu maalaisjärjen käyttö ei ole tätä ongelmaa korjannut.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa