Tiilitehtaan säännöt

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

Re: Tiilitehtaan säännöt

ViestiKirjoittaja MPajuvesa » 13 Heinä 2015 18:30

IMO jos se naatti putoaa siihen muutaman metrin läheisyyteen niin pelistä vaan pois, ei sillä ole väliä huomasitko että osuiko siitä naatista se kuula kun niitä ropisee aika paljon ympäriinsä, pakosti siinä joku kuula osunu.
MPajuvesa
 
Viestit: 24
Liittynyt: 10 Loka 2012 12:10
Paikkakunta: Vääksy

Re: Tiilitehtaan säännöt

ViestiKirjoittaja Palsu » 13 Heinä 2015 19:42

MPajuvesa kirjoitti:IMO jos se naatti putoaa siihen muutaman metrin läheisyyteen niin pelistä vaan pois, ei sillä ole väliä huomasitko että osuiko siitä naatista se kuula kun niitä ropisee aika paljon ympäriinsä, pakosti siinä joku kuula osunu.


Minä ajan tässä juuri tuon jossittelun/muutama/ja sitten lopuksi se kuuluisa joku yhtälön eliminoimista takaa.
Palsu
 
Viestit: 8
Liittynyt: 18 Elo 2014 14:17

Re: Tiilitehtaan säännöt

ViestiKirjoittaja Telchar » 14 Heinä 2015 16:41

Ite tulkitsen sen silleen, että jos kuulat kimpoaa takanani olevasta seinästä niin silloin olen kranaatin vaikutusalueella. Itse käytän 0.12g kuulia, jonka ansiosta hajonta on melko laaja kovalla betonipinnalla. Voin vannoa, että et voi erottaa kimmoketta ja tornaadon osumaa toisistaan. Kirjoitetut säännöt ovat todella puutteeliset tältä osin, vaikka kranaattisääntöjä kerrataan alkubriiffeissä silloin tällöin.
Telchar
 
Viestit: 80
Liittynyt: 14 Maalis 2008 19:16

Re: Tiilitehtaan säännöt

ViestiKirjoittaja Stöne » 14 Heinä 2015 21:00

Itse näkisin kranaatit niin että sillä ei ole suurtakaan merkitystä mihin tai miten kauas kranaatti tipahtaa, vaan kaikki samassa tilassa olevat pelaajat ottavat automaattisesti osuman. Olettaen että kranaatin "tappoetäisyys" riittää kattamaan kyseisen tilan. Tehtaalla on aika hyvin jaettu tiloja niin ettei kenelläkään pitäisi olla epäselvää, onko samassa tilassa kranaatin kanssa. Tuo Telcharin mainitsema
jos kuulat kimpoaa takanani olevasta seinästä niin silloin olen kranaatin vaikutusalueella
on siis erinomainen nyrkkisääntö.

Pohditaan tätä vielä, keskustelun ja kenttätestauksen seurauksena tehdään sitten joskus omat säännöt koskemaan kuulakranaatteja.
Avatar
Stöne
 
Viestit: 1552
Liittynyt: 18 Marras 2007 21:03
Paikkakunta: Lahti

Edellinen

Paluu Palaute

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron