JuuS0

Käyttäjien omia profiilikuvauksia varten

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

JuuS0

ViestiKirjoittaja JuuS0 » 19 Loka 2011 21:59

Jos sitä nyt sit viimeinki sit kirjottais jotain nokkelaa itsestään.

Nimi: Juuso
Nick: JuuS0 @Q-/IrcNet)
Jäsen Nro. 018
Synt: Lokakuu 1990

Jonkin aikaa jo tullut lajin parissa pyörittyä, en muista tarkalleen kuinka kauan, joten sekin vissii kertoo jo jotain, puhutaan siis vuosista. Pelaaminen intin jälkeen jäänyt vähän vähemmälle, mutta kovasti yritetään. Tuntuu että koko harrastus omalta osalta on tänäpäivänä pääpainollaan sen kaiken muun ympärillä, kun lauantai-iltapäivän. Pelienjärjestelyä on tehty niin pitkään kun tarve on vaatinut. Nyt palttiarallaa puolitoistavuotta yhdistyksen parissa. Pelipaikoilla mut näkee yleensä jenkkikuiduissa, tai sit mua ei näy koska 1: en ole paikalla, tai 2: käytän ghillietä. Pyssyjä ja varusteita on vuosien saatossa kertynyt sen verran ettei kaikkia edes muista. Kuvassa kuitenkin tunnistettavissa RU-poolo ja pari maastopukua: 3col, OD, DPM, ACU. Tykkään myös pekonista ja suurinpiirtein koko mäkkärin menuusta, poislukien omenapiirakka. En nyt tahtois mitenkää kehuu mut oon aika hyvä jätkä ja sillee, vaikka yleensä oon se jota vanhemmat osottaa sormella ja sanoo 'toivottavasti mun pojasta ei tuu tollanen'.

Kuva

Kuva
Näin tuttuja pattijoel

Kuva
Ilta jolloin saavuttiin pattijoelle, meni meinaa just niinku leffoissa.
Viimeksi muokannut JuuS0 päivämäärä 27 Joulu 2011 00:13, muokattu yhteensä 1 kerran
EVERY TUESDAY, EPIC MEAL TIME! Comin' at you with a chainsaw and a big pile o'meat! If you ain't down with that? THEN YOU AIN'T DOWN WITH COOKING!
JuuS0
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Hulk » 20 Loka 2011 00:04

Hyi hemmetti, mitä on tuo varsin hävytön karvoitus naamassasi?
Kuva
Kuva
Hulk
Moderaattori

ViestiKirjoittaja JuuS0 » 20 Loka 2011 00:09

Mikä karvotus?
EVERY TUESDAY, EPIC MEAL TIME! Comin' at you with a chainsaw and a big pile o'meat! If you ain't down with that? THEN YOU AIN'T DOWN WITH COOKING!
JuuS0
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Top_Dogg » 20 Loka 2011 09:02

Tuntuu että koko harrastus omalta osalta on tänäpäivänä pääpainollaan sen kaiken muun ympärillä

Komppaan
*Laita tähän englanninkielinen lainaus*
Top_Dogg

ViestiKirjoittaja JuuS0 » 27 Joulu 2011 00:15

Lisäsin pari uutta kuvaa, 23.11.-23.12. Operation Hidden Sausage @Pattaya, Thaimaa. Syvätiedustelua Pattayan asfalttiviidakoissa.
JuuS0
Moderaattori

Paluu Käyttäjät