Nimi: Juuso
Nick: JuuS0 @Q-/IrcNet)
Jäsen Nro. 018
Synt: Lokakuu 1990
Jonkin aikaa jo tullut lajin parissa pyörittyä, en muista tarkalleen kuinka kauan, joten sekin vissii kertoo jo jotain, puhutaan siis vuosista. Pelaaminen intin jälkeen jäänyt vähän vähemmälle, mutta kovasti yritetään. Tuntuu että koko harrastus omalta osalta on tänäpäivänä pääpainollaan sen kaiken muun ympärillä, kun lauantai-iltapäivän. Pelienjärjestelyä on tehty niin pitkään kun tarve on vaatinut. Nyt palttiarallaa puolitoistavuotta yhdistyksen parissa. Pelipaikoilla mut näkee yleensä jenkkikuiduissa, tai sit mua ei näy koska 1: en ole paikalla, tai 2: käytän ghillietä. Pyssyjä ja varusteita on vuosien saatossa kertynyt sen verran ettei kaikkia edes muista. Kuvassa kuitenkin tunnistettavissa RU-poolo ja pari maastopukua: 3col, OD, DPM, ACU. Tykkään myös pekonista ja suurinpiirtein koko mäkkärin menuusta, poislukien omenapiirakka. En nyt tahtois mitenkää kehuu mut oon aika hyvä jätkä ja sillee, vaikka yleensä oon se jota vanhemmat osottaa sormella ja sanoo 'toivottavasti mun pojasta ei tuu tollanen'.

Näin tuttuja pattijoel

Ilta jolloin saavuttiin pattijoelle, meni meinaa just niinku leffoissa.