Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

Stöne kirjoitti:Alueita haetaan lahden alueelta sekä sen lähikunnista. ne voivat olla mitä tahansa metsistä monttuihin, on myös ollut ajatusta sisäpelipaikoista. Niiden kanssa ongelmana on saatavuus ja kustannukset, joten aivan lähitulevaisuudessa ei luultavasti tulla näkemään sisäpelejä.
Selkeästi vallitsevana aiheena heti alkuunsa on Virenojan Tiilitehtaan alue, keskustelua alueen liittämisestä alaisuuteemme on ollut mutta mitään ei ole vielä lyöty lukkoon. Mutta FAST tulee jatkossakin olemaan keskeisessä asemassa tiiliksen peleissä, heidän aluehan se aina on ollut. Me vain tuomme yhteiset säännöt ja hieman tiukemman valvonnan että peleistä saataisiin entistä hauskempia kaikille, myös ROSKAAMISEN ON LOPUTTAVA.

pstj kirjoitti:AST-Fastin laudalle kirjoittelemaani, aiheena pelit tiilitehtaalla:
Itse ko. kerralla (itse asiassa joka kerta aiemminkin) tuota offaritouhua myös ihmettelin. Varsinkin hupiammuskelu ja kavereiden, ah niin hienojen, aseiden kokeileminen tapahtui käytännössä aina jossain muualla kuin hopin säätöalueella (jonka sijainti oikeaoppisesti pelien alkaessa ilmoitettiin). Hoppiradan merkitseminen esim. nauhoin voisi olla paikallaan.
Omasta mielestä paras tapa puuttua törttöilyyn olisi poistaa pelaaja paikalta. Pidempää pelikieltoa ei välttämättä tarvita, mutta esim. yksi varoitus ja sitten kotiin ihmettelemään voisi toimia. Tämä tietysti vaatii sitä että järjestäjän myös ylläpitävät kuria ja muutenkin pysyvät "tilanteen herroina".
Kaikkein selkeintä olisi muualla paljon käytetty lipas irti-tyhjälaukaus-varmistus -periaate offarille tultaessa. Lipas laitettaisiin kiinni vain kun ollaan säätämässä sitä hoppia tai kokeilemassa pyssyä SILLE OSOITETULLA ALUEELLA. Itse tulee ainakin harvemmin oltua ilman laseja edes erien välissä törttöilyvaaran takia.

syltty kirjoitti:Sain tuossa tipsin, että tuolta messilänhiihtokeskuksen kautta voisi saada lupia käyttää tiirismaan vanhaa hiihtokeskusta erinäisiin tapahtumiin... jopa ilmaiseksi... Varteen otettava juttu varmaankin noin vinkkinä hänelle joka yhdistyksessä hoitaa k.o asiaa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa