kuulakranaatit

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

ViestiKirjoittaja JuuS0 » 03 Helmi 2009 22:54

Ilmaistointisavut ovat siis savupanoksia jotka tarkoitettu nakeltavaksi ilmastointikanaviin. Näin voidaan tsekata mahdolliset vuodot jne. putkissa. Ajattele käyttötarkoitukseen suhteutettuna kuinka hyvä idea valmistajalta olisi tehdä savusta myrkyllistä, tai värjäävää (:

Peleissä joissa olen noita nähnyt käytettävän, on aina ilmoitettu että savun ei pitäisi värjätä, mutta panosta ei saa lähestyä jo pelkästään sen kuumuuden takia.

Takavuosina noita yritettiin hankkia, ja eräs, hieman kyseenalainen pelaaja tutkimuksiensa perusteella kertoi ettei noita myytäisi kuin ilmastointialan ammattilaisille.
EVERY TUESDAY, EPIC MEAL TIME! Comin' at you with a chainsaw and a big pile o'meat! If you ain't down with that? THEN YOU AIN'T DOWN WITH COOKING!
JuuS0
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Ganelon » 04 Helmi 2009 15:45

wonka kirjoitti:
Ganelon kirjoitti:Joo-o, sillon kun minä olen paikalla normipeleissä niin kaikki omatekoiset savut, pommit, puukot ja puntarit on pannassa ellei ne ole jonkin airsoft- valmistajan tuotoksia. Tässä siis meikäläisen oma kanta. Veikkaan, että kaikki ei ole samaa mieltä, mutta siitä voidaan paikanpäällä keskustella. Allekirjoittanutta ei todellakaan kiinnosta selitellä yhdellekään lapsen vanhemmalle, saati pelastuslaitoksen janttereille jos jotain sattuu.
Puukot?,Tarkennas vähän ettei tuu väärinkäsityksiä,Voiko puukon ottaa mukaan esim offari reppuun koska se on aika hyödyllinen väline?

Huoh... "puukot ja puntarit" on sanonta. Mulle on ihan sama jos joku tahtoo issuen nimissä kantaa pistimiä tai taittoveitsiä. Mun kanta heitteistä ja pommeista on edelleen sama.

Pelaajia vastaan käytettävät lähistelyaseet on tietysti oltava materiaaliltaan kumia, tai sitten ihan boffereita tms. Bofferillakaan ei peleissä tosin lyödä, vaikka se olisi ok jossain muualla.
Ganelon
Moderaattori

ViestiKirjoittaja JuuS0 » 04 Helmi 2009 16:33

Hyvä sääntö on, että bofferin tulee olla sellainen jolla tahtoisit itseäsikin lyötävän. Järjen kanssa, valmiitkin bofferit HFC/ARII/SIIS tms. valmiit, yleensä m9 pistimen replikabofferit, ovat kumiksikin varsin kovia. Terän kyljellä hipaistu isku ei satu, mutta pistettäessä pehmeäkin terä muuttuu yllättävän kovaksi. Yrityistä varovaisuutta näiden cold steel jne. harjoituskumiveitsien kanssa.

Ps. joku vitsiniekka kuitenkin kehtaa väittää että kestää sen koivuhalon osuman "kyllä mä täl uskallan itteeni lyyä" jne. paskaa. Tuokaa koivuhalko näytille ja antakaa minun lyödä Teitä, katsotaan muuttuuko mielipide.
EVERY TUESDAY, EPIC MEAL TIME! Comin' at you with a chainsaw and a big pile o'meat! If you ain't down with that? THEN YOU AIN'T DOWN WITH COOKING!
JuuS0
Moderaattori

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu