Eli päätin tehdä tämmösen äänestyksen, niin nähdään kuinka moni on osunut Geardoilun pohjattomalle kuilulle, ja kuka on jäänyt tuttuun ja turvalliseen Tehopelaukseen.
Luulen olevani VIELÄ Tehopelaaja, vaikka nurkissa onkin melkein Suomen Armeijan varustus. Ja Yhdysvaltain merijalkaväen geariki varmaan seuraavana mielessä.
Aika suppea tää sun kyselys. Ikään kuin softaajat jakautuis tasan näihin kolmeen porukkaan: tehopelaajat, geardot ja randomit. En usko että homma menee ihan niin. Muita porukoita vois olla vaikkapa esimerkiks elämyspelaajat, re-enactmentpelaajat, perus viikonloppupelailijat jotka ei yritä muuta ku pitää hauskaa jne. jne.
Muutenki täs ei oo ihan ajateltu et yks ihminen voi pelata useilla eri tavoilla. Mites vaikka jos on sekä tehopelaaja, että geardo?
En kyllä kuulu itse kumpaakaan luokkaan,eikä minulta löydy edes mitään esikuvaa minkään asevoimien seteistä(vielä).Itse tykkään pelata hidastemposesti ja hiipiä vihollisen niskaan,ja ampua tarvittava määrä palloa ilmaan.Välillä tulee kyllä pelattua aika nopeatemposesti ja juostua paikasta a paikkaan b kuin usain bolt.
Geardoiluun mulla ei ole kokonaisuudessaan mennyt rahaa kuin noin ~300-400 osa varusteista on ostettu kauan sitten enkä muista edes hintoja.
Itse yritän saada noista kamoista jotain Ranger tai Navy seals meininkiä mutta ainaki tähän aikaaa menny vähän siinä et on sit tultu hankittua kamaa jotka sit vaa tuntuu mukavalta vaikka ois pariki paitaa maastopuvun ja liivien alla Mutta yritän kesää mennessä hankkia jotain hyödyllistä lämpöä vastaan ja muutenki kantolaiteitta yleensäkkin.
"Rohkeus ei oo sitä ettei pelota, vaan että uskaltaa hypätä vaikka ei tiedä selviikö elossa..."