Aktiivista?

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

Aktiivista?

ViestiKirjoittaja Narcalive » 06 Kesä 2011 23:48

Terve vaan kaikille!

Elikkä nyt ollaan niin pitkälle menty, että tähän on tultu: Hinku takaisin lajin pariin olisi todella kova muutaman vuoden tauon jälkeen. Onko Lahdessa nykyään kuinka aktiivista pelaajakuntaa? Näyttää täälläkin laudalla jotain lamavaihetta elettävän, vai kuvittelenko vain? Entä miten noin niinkuin yleisesti Suomen tasolla? Yritin kovasti etsiä tietoa netin syövereistä, mutta tuntuu jotenkin muutaman vuoden takaisesta hilljentyneen, vai enkö nyt vaan osaa etsiä?

Minkä ikäistä porukkaa jaksaa vielä ravata viikonloppupeleissä? Itsellä tulee syksyllä 22v mittariin ja inttikin on takanapäin.

Ja kai sitä pitäisi tulla tsekkaamaan meno ihan paikan päälle ennen kuin lähtee taas pyssyjä tilailemaan. Auttakaa nyt miestä mäessä ja kumotkaa epäluulot. :)
Narcalive
Puuhamies

ViestiKirjoittaja Mezmer » 07 Kesä 2011 00:36

Kunhan pelikielto kumoutuu niin ainakin Virenojan Tiilitehtaalla riittää pelaajia
Mezmer

ViestiKirjoittaja Tintti » 07 Kesä 2011 09:03

Kyllä tehtaalla ainakin keväällä riitti varsin hyvinkin porukkaa. Pelikiellon takia koko homma tietysti hiljentynyt hieman täällä suunnalla. Softajaan toimituksessa joku blogasikin viime vuosien pelaajakadosta ja skenaarioiden puutteesta. Itse en tässäkään välttämättä hirveitä eroja huomaa vaikka viisaammat niin väittävätkin.

Siinä missä itse vanhenee peliporukka Virenojallakin tuntuu nuorentuvan, selvä enemmistä uusista pelaajista tuntuu kuuluvun aina ikähaarukkaan 9-14. Toki poikkeuksiakin on.

Mukaan vaan!
SAS-Munaa suuhun!
Tintti

ViestiKirjoittaja Leiska » 07 Kesä 2011 10:00

Itse en ole niin aktiivisesti koko Suomen airsoft skeneä seurannut, mutta kyllä ainakin Lahdessa pelaajamäärä on pelkästään kasvanut. Tämä lautakin on mielestäni talven jäljilta vilkastunut, tosin joutsenten aiheuttama pelikielto tehtaalla on kyllä taas hieman hillinnyt laudan liikennettä.

Kuten Tintti sanoi, on nykyään tehtaalla pelaavista henkilöistä suurin osa alle 16v porukkaa, joten asennoidu sen mukaan. Toki vanhempiakin pelaajia yhä edelleen käy aktiivisesti pelaamassa useita minä mukaanlukien. Itsekin täytän loppuvuodesta 22. Vanhimmat ketä pelaamassa käy, käyvät omien lastensa kanssa ja ovat luultavasti 40-50v vanhoja. (No offense, jos arvioni meni pieleen ja luette tätä :wink: )

Mukaan vaan uudelleen, ja jos asetta kaipaat peleihin ennen kuin ostat oman, voit vuokrata noita Lahtisoftin aseita.
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Keksi » 07 Kesä 2011 10:27

Itse olen aikalailla samassa tilanteessa kuin Narcalive, viimeksi pelailin sillon kun ast-fastin jäsenet vetivät pelejä.

Onneksi pyssy vielä toimii, ja maastopuku sopii päälle, niin pääsee murheitta peleihin mukaan. Kuinkas pitkään tuo pelikielto on alueella ollut, ja näkyykö sille loppua lähiaikoina? Ja yhäkö järjestetään yöpelejä tai "miniskenaarioita"? Piti myös kysyä että onko pelialue muuttunut tässä parin vuoden aikana. Tiilitehtaan kolmas kerros taitaa olla vieläkin kielletty paikka?

Ja pitipä vielä kysyä että käykö peleissä paljon porukkaa tuolta parin vuoden takaa, mutta ei ilmeisesti jos suurin osa porukasta on tosiaan (reippaasti) alle 16v. Itsekin olen tosin nuori vielä (17v.)
Keksi

ViestiKirjoittaja Tupe » 07 Kesä 2011 11:48

Leiska kirjoitti:Vanhimmat ketä pelaamassa käy, käyvät omien lastensa kanssa ja ovat luultavasti 40-50v vanhoja. (No offense, jos arvioni meni pieleen ja luette tätä :wink: )

Metsään meni, isukki on jo kohta 60v... :D . Mukaan vaan kunhan saadaan pelit taas rullaamaan. Ei se ikä ole niin just, itsekin jo pitkälti yli 30 vuotta. Nykyään kun yhdistyksellä on tosiaan tarjota myös nuo vuokra-aseet niin ei ole kokeilukynnys kovin korkealla, mutta varoituksena: Lajiin on mahdollista jäädä"koukkuun", iästä viis...

-Pasi
Pinski kirjoitti:Hullut ihmiset :shock:
Tupe

ViestiKirjoittaja Keksi » 07 Kesä 2011 14:31

Tupe kirjoitti:mutta varoituksena: Lajiin on mahdollista jäädä"koukkuun", iästä viis...

-Pasi

Ei vain mahdollista, mutta myös hyvin todennäköistä.
Keksi

Paluu Yleinen keskustelu